top of page

Skupina Cafeidoskop

Veřejná·130 členů

Lewis Jordan
Lewis Jordan

Ik ben benieuwd hoe anderen dit aanpakken. Ik merk dat ik steeds wissel tussen Bingo, Slingo en gewone online slots. Soms heb ik zin in iets rustigs waarbij je wat langer bezig bent, en een andere keer wil ik juist snel een paar spins doen. Bij Bingo vind ik het sociale gevoel leuk, terwijl Slingo net iets actiever aanvoelt. Toch kom ik uiteindelijk vaak weer bij slots uit. Is dat bij jullie ook zo, of hebben jullie echt één favoriet waar je bijna altijd naar teruggaat? En waarom juist dat spel?

8 zobrazení
Montefriore
Montefriore
před 3 dny

Voor mij hangt het echt af van hoeveel tijd ik heb. Als ik maar een kwartiertje over heb, kies ik meestal voor een paar slots, omdat je meteen kunt beginnen en niet hoeft te wachten op een ronde. Als ik wat langer de tijd heb, speel ik juist graag Slingo. Dat voelt voor mij als een leuke combinatie van geluk en keuzes maken, waardoor het minder eentonig wordt. Bingo speel ik vooral wanneer ik gewoon ontspannen wil spelen zonder steeds op elke spin te letten. Ik heb een tijdje verschillende platforms geprobeerd om te kijken welk aanbod mij het meeste aansprak. Uiteindelijk kwam ik via https://winnit-nl.com/ terecht en daar heb ik vooral ontdekt dat ik veel meer Slingo speel dan ik vooraf had verwacht.

členů

• Reydan Rey
    Reydan Rey
  • Benefit Mebli
    Benefit Mebli
  • Ya Mal
    Ya Mal
  • Bazak nestors
    Bazak nestors
  • Dyran Cutler
    Dyran Cutler

©2021 by Cafeidoskop. Proudly created with Wix.com